Siirry sisältöön
Aitta Porvoossa

Markkinointitoimenpiteet

Visit Porvoon tehtävänä on toteuttaa markkinointikampanjoita, matkanjärjestäjien tutustumismatkoja sekä mediamatkoja. Tälle sivulle olemme koonneet koosteet ajankohtaisista toteutuksista Porvoon alueella.

Tulevat toimenpiteet

Visit Porvoo toteuttaa strategista ja monikanavaista markkinointia ympäri vuoden sesongin teemoja nostaen. Vuoden 2025 teemoja ovat tapahtumat, ruoka, kulttuuri sekä miniloma Porvoossa. Tiedot täydentyvät mediavalintojen vahvistuessa.

Kansainvälinen markkinointi

  • TTG Travel Experience 2025 -messut 8.-10.10. Italiassa
  • Visit Finlandin myyntitapahtuma Madridissa 23.10.
  • Floating Roadshow Northbound Tour (Saksa) Southeast Finland-yhteistyössä marraskuussa
  • Helsinki Travel Media Winter Edition (joulukuu 25 – helmikuu 26)
  • Metropolitan Times 2/2025 (marraskuu 25 – toukokuu 26)
  • Discovering Finland meta-kampanja TallinkSilja&Visit Porvoo marraskuu
  • Vaikuttajayhteistyö (UK) joulukuu
  • Aftonbladet print+digi; Kommuner i Framkant vko 49

Offseason markkinointi kotimaassa syys-lokakuussa

  • YouTube & hakusanamainonta
  • Kohdennettu metakampanja Pirkanmaa, Kouvola, Kymenlaakso, Päijät-Häme, Uusimaa
  • Vaikuttajavierailu teemalla miniloma Porvoossa
  • Sanoma Admanager kohdennettu Pääkaupunkiseutu, Kymenlaakso, Pirkanmaa, Päijät-Häme
  • Ulkomainoskampanja viikot 41-42 Helsinki & Tampere
  • Meks diginäkyvyys Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen alueilla
  • Finnkino 1.-19.10. Helsinki, Espoo, Vantaa, Järvenpää

Joulun 2025 markkinointitoimenpiteet

  • Jouluflyerin jakelu kotitalouksiin alueella Porvoo, Askola, Sipoo, Loviisa, Myrskylä, Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen, Yht. n. 112 000 kotitaloutta.
  • Tv-kampanja MTV3 ja Nelonen
  • YouTube & hakusanamainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi joulunajan Porvoossa
  • Ulkomainontaa Helsingissä, Vantaalla, Tampereella ja Turussa

Tehdyt toimenpiteet